هشدارخطرریختن اشک

هوا بارانی ست ولی شیشه ؛ چرا بخار نمیگیری ؟

نترس ؛ رفت … دیگر اسمش را رویت نمی نویسم !

 ...............................................................................

قصـــه من هنــوز تمــام نشـده …
نمیـدانم چرا کــلاغــم زود به خـــانه اش رِسیــد …!!

 

Photo-skin.ir-Light151

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

جریان زندگی چیزی جز…

مبارزه میان عاطفه و عقل نیست…

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سالهاست کوهستان دلم به حرمت ردپایت …

به برف هایش اجازه آب شدن نمیدهد…

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

ای اشک دوباره در دلم درد شدی  / تا دیده ی من رسیدی و سرد شدی


از کودکی ام هر آنزمان خواستمت  / گفتند دگر گریه نکن مرد شدی . . .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دلم “آرامش” وارونه میخواهد :
“ش م ا ر ا ” . . .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

یادمان باشد 

وقتی کسی را به خودمان وابسته کردیم

در برابرش مسئولیم...

در برابر اشکهایش

شکستن غرورش

لحظه های شکستنش در تنهایی

و لحظه های بی قراریش

و اگر یادمان برود

در جایی دیگر

سرنوشت یادمان خواهد آورد

و این  بار ما خود فراموش خواهیم شد


نظرات شما عزیزان:

دانیال
ساعت2:24---2 فروردين 1393
سلام ممنون که به من سرزدی وبلاگ خیلی قشنگی درای

saman zakipoor
ساعت10:55---26 اسفند 1392
سلام ، وب خوب و جالبی داری ، موفق باشی

2mpz
ساعت9:38---8 اسفند 1392
سلام خیلی ممنون که به من سر زدی راستی وبلاگت خیلی قشنگه بازم سر بزن ممنون

2mpz
ساعت9:10---8 اسفند 1392
سلام خیلی ممنون که به من سر زدی راستی
وبلاگت خیلی قشنگه بازم سر بزن ممنون


ماریا
ساعت10:46---4 اسفند 1392
وبت خیلی قشنگ ممنونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 4 اسفند 1392 | 1:3 | نویسنده : karolina |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.